Cum arata biroul perfect – recomandari

Spatiul in care va desfasurati activitatea trebuie sa arate impecabil, iar cand apelati la servicii de curatenie in birouri sa tineti cont de mai multe aspecte importante:

  1. Negociati contractul. In functie de numarul de interventii lunare, firmele de curatenie va pot oferi reduceri substantiale si pachete accesibile.
  2. Aveti grija sa colaborati cu o firma care ofere servicii complete, nu doar curatenie cu mop si lavete de sters praful. De exemplu, noi avem solutii pentru curatare canapele sau solutii profesionale pentru spalat geamurile. De-a lungul timpului am observat ca geamurile sunt murdare, mai ales rama geamurilor / termopan.
  3. Fiti atenti la orice detaliu. Clientii dumneavoastra trebuie sa se simta ca acasa, sa fie primiti intr-un mediu curat si care miroase frumos. Daca aveti plante sau flori, nu uitati sa stergeti frunzele de praf!
  4. Toaleta trebuie sa fie impecabila! Exista posibilitatea ca un client sa aiba nevoie la toaleta. Aveti grija ca aceasta sa fie la standarde decente.
  5. In cazul in care nu ati amenajat deja spatiul, va recomandam sa analizati mai multe imagini cu birouri superbe, disponibile pe internet (am adaugat si noi cateva poze)
  6. Folositi doar produse profesionale pentru eliminarea bacteriilor si dezinfectare, cum ar fi Tana Nowa, un dezinfectant mai scump dar foarte bun.

Imaginea de mai sus ne-a impresionat si consideram ca acesta este tipul de birou perfect pentru o companie mare, cu mai multi actionari.

Al doilea birou este mai modern, bazat pe tehnologie si simplitate, asadar ideal pentru o firma in it sau cercetare.

Oricare ar fi alegerea dumneavoastra, aveti mare grija atunci cand vine vorba de curatenie. Si, daca sunteti din Bucuresti, puteti apela la noi si la echipa noastra cu experienta mare in acest domeniu.