Atunci cand vine vorba de o firma de curatenie, in Bucuresti exista zeci de firme ce se ocupa cu asa ceva, unele la un nivel profesional, facand investitii constante in aparatura, in angajati si in dezvoltarea serviciilor oferite, altele mai putin profesionale, bazandu-se pe strategia de a obtine un profit cat mai rapid, iar clientii “vanati”, fara interesul de a multumi si de a realiza un portofoliu de clienti care sa revina. La fel ca in orice alt domeniu de activitate, oamenii priceputi si orientate catre client sunt mai greu de gasit. La PremierCleaning lucram in permenanta in dezvoltarea angajatilor si investim in instrumente care ne ajuta de exemplu sa oferim servicii ireprosabile de curatare canapele.
Avem foarte multi clienti din capitala sau din Ilfov pentru care intervenim chiar si de 4 ori pe luna, majoritatea persoane fizice sau si societati ce au nevoie de servicii de curatenie profesionale. Suntem de parere ca atunci cand un client este multumit, el poate sa ne aduca alti 10, iar asta frecvent si pe termen lung.
Dorim sa va demonstram ca facem parte dintre cei mai buni prestatori de servicii de acest gen, iar pentru acest lucru trebuie sa ne acordati sansa unei colaborari. In peste 80% din cazuri, cei cu care lucram sunt multumiti si ne recomanda mai departe.
Ce conteaza pentru dumneavoastra atunci cand apelati la o firma de curatenie?
Unii tin cont pur si simplu de pret, acesta sa fie cat mai mic posibil, chiar daca rezultatul nu este unul impresionant. Altii doresc cele mai bune servicii, fara sa se uite la pret (din pacate sunt foarte putini). Insa, marea majoritate urmareste un raport calitate-pret bine echilibrat. Pentru dumneavoastra ce este foarte important cand lucrati cu o firma de curatenie?